Snow Ball Effect

BAEKHYUN

Tuesday 17 April 2012

spa interview


untuk second time aku dapat interview SPA....first, tahun lepas....yang kedua ...semalam...16 april 2012..aku gi dengan mak aku je kat wisma persekutuan tu...malamnya kami jalan2 cari makan...jumpa gerai ni...diorng ada jual nasi lemak..ok,then kami ambik nasi tu...kat nasi tu ada tulis 'BT' ngan 'TB'...aku pelik gak..nasi lemak apa nie..pastu orang tu cakap 'BT' tu bilis ,telur...ok ...pastu aku wonder la ,,apa pulak 'TB' ...dia cakap 'TB' telur , bilis...aku terus gelak...sebabnya ,,,apa beza dua - dua nasi tu????sama je kan....pelik2...
aku dapat interview untuk pegawai imigresen...tapi x dapat pun sebab aku x lepas ujian fizikal SPA...mula2 malu gak ,,,tapi ramai lagi yang x dapat...so ,don't worry....hahaha...sebelum ujian org SPA ada cakap yang rasa x lepas ujian nie boleh tarik diri...SPA x akan blacklist nama kami pun...tapi kalau nak try x da masalah...so, aku try,,sebab datang jauh2 x kan nak balik cam tu je...
biasanya soalan yang diorng tanya selalu yang berkaitan dengan kerja yang kita mintak...contoh..menteri..tugas- tugas kerja lebih kurang cam tu lah...so ..mesti siap sedia sebelum gi interview...



No comments:

Post a Comment