Snow Ball Effect

BAEKHYUN

Friday 20 April 2012

miss the old days

kat sini aku nak luah perasaan aku...walaupun dah dekat 2 tahun aku tinggalkan sekolah nie..aku still nak turn back time....sebab terlalu banyak kenangan yang tak mampu aku lupakan ...first - first aku refused nak ke sekolah tu...sebab memikirkan abah aku yang terpaksa hantar aku balik kalau kena tinggal bas sekolah,,so, aku pergi jugak...sekolah aku tu dekat dengan tempat kerja abah aku...jadi, tiap kali kena tinggal  dengan bas,,,abah kena hantar aku balik,,,pastu kena pergi kerja balik....aku tak nak susah abah...so...aku pun setuju nak pergi sekolah nie....hmmm..sekolah nie kat perlis....kena tinggal kat asrama...at least aku dah  kena tinggal dengan bas kan...



time nie last paper untuk final exam sebelum balik cuti sekolah...paper physics ...tu cikgu kitorng ..genius orangnya sampai aku x paham apa yang di ajarnya.....





 

nie pulak,,jamuan perpisahan untuk cikgu bi and cikgu bm...teacher yang pegang kotak KFC tu..cikgu bm lak yang pakai baju belang merah , putih., hitam tu....time nie awal2 bulan lagi...tapi diorng dah kena pindah...dua2 cikgu nie best mengajar...sedih gak bila dapat tau diorng kena pindah...







time nie ,time kitorng pergi giat mara sebab pinjam diorng punyer dewan sebab dewan kat maktab ada form lagi guna....masa nie ceramah cara menjawab soalan SPM bahasa melayu....cigu kasi bekal sorng satu...rasa macam ber'picnic' lak...makan atas rumput bawah pokok lagi....tu la kawa2 aku kat maktab...diorang ape citer ahh...???? lama tak contact....





 







 

semua kat atas tu budak2 kelas aku ...5 Ardent....gila2 semuanya....kitorng jadi rapat waktu form 5....time tu lah nak sakat2 orang....tapi , time tu jugak lah kitorng nak tension2.....budak SPM la katakan...






nie cubemate aku masa form 4....farah , efy...aku...ainal.




 
nie pulak time form 5,,,,senior year kitorng.... aku , ayeen , nani , efy...



kat atas tu semua ex -cubemate aku....aku rindu kat diorng smua... : (  
ex - classmate aku pun skarang aku tak tau diorang kat mana.....kami still keep in touch kat facebook je la....at least kitorng still berhubung...tau perkembangan masing2 kat status ..,..right....???  : )









No comments:

Post a Comment