Snow Ball Effect

BAEKHYUN

Thursday 22 March 2012

that's is annoying

 
skarang nie aku rasa mcam budak kat atas nie...hahaha
kalau x nak tau jangan segan2 close blog nie...
hmm..apa yg nak aku luahkan nie agak geram buat aku...ada sorang nie ,dia nak copy citer korea kat aku...sebelum nie dah copy pun citer tu..katanya dia ter"delete"...fine then...aku pun letak la dalam pendrive dia...besok gi sekolah,rupanya aku silap masuk citer...ok, aku mengaku silap aku...tapi masalah sekarang bila dia suruh aku copy balik citer tu and antar kat umah dia...hey,,tu dah lebih...aku  geram sebab dia yang nak citer tu,,kenapa aku lak yg kena antar kat umah dia.!!!so,aku tanya dia,,kenapa nak copy citer tu cepat2...nak tengok minggu nie ke???minggu depan x leh ke...tapi,tau dia jawap apa???bukan nak tengok minggu ni...cuma nak copy masuk laptop je....pehh...sakit hati tol...dah x nak tengok lagi ,,nape nak cepat2 sangat citer tu...lagi pun tu citer lama kot...berapa kali nak ulang tengok???...bengang aku...aku citer kat kawan aku,dia pun naik bengang gak...dia cakap,, kenapa lak aku kena antar kat umah dia...betol la kan ...dia nak  so datang la umah aku...

No comments:

Post a Comment