Snow Ball Effect

BAEKHYUN

Thursday 22 March 2012

it's not a good word to me

 

huh....aku tak suka nak dengar perkataan 'kesian'...bagi aku perkataan tu buat aku nak marah...aku bagi contoh kenapa aku tak suka perkataan tu..

si A :B pinjam buku sat nak tengok...buku aku x lengkap..
si B : ahh..ambik la...tapi nak satu buku...aku nak rujuk apa...
si C :ahh...ambik buku nie ...buku nie x lengkap...
si B :???(buku yang x lengkap dia bagi kat aku)...

pembentangan..

si B :(tengah selak2 buku tu sbb orng yang tengah bentang x sama dengan buku yang x lengkap tu )
(dengar si A ngan si C cakap)
(wei dia cari page x jumpa ..kesian kat dia)
si B pun sakit hati dengar perkataan tu(ingat aku nie apa nak dikesiankan time yang x de apa2 pun...x jumpa page je)
pastu aku selak buku tu ,,rupanya silap page....pastu si A  and si  B mintak balik buku yang da kat aku...and return my book back...kalau tengok situasi kat atas mcam x da apa2 pun...tapi aku melalui situasi tu dan aku sangat x suka...banyak kali dah aku dengar perkataan tu...aku nie seorang yang dikesiankan sangat ke....perkataan tu buat aku rasa teruk,bodoh and sorang2,,,x da kawan....perkataan tu sangat x mampu nak legakan perasaan seseorang....tetapi menambah rasa teruk lagi ada la....!!!


No comments:

Post a Comment