Snow Ball Effect

BAEKHYUN

Wednesday 11 January 2012

Manusia berubah..

dulu aku mmg minat korea...semua citer korea yg best aku layan..hinggakn aku berangan nk pi korea.......pastu,start umur 15 aku dah x minat korea..sbb cikgu suruh aku bnyk dngr lagu and citer mat saleh...katanya supaya pndai BI..start tu aku lebihkn citer mat saleh....tp,result exam aku x pernah dpt A...asyik B je...aku paksa diri aku untk dngr lagu ngan citer BI .....smpai pening kepala aku....terlalu memaksa agaknya...skarang aku dah mula suka korea balik....sampai sanggup download citer yang banyak eps tu mmg hebat lah...aku dah start suka bila aku tgk citer My Girlfriend is a Gumiho...aku tgk citer sblm keluar tv..kira aku nie expert daripada tv la ...hahha....dulu kalau ada orang citer pasal drama korea aku wat x tau je...skrang pantang dngr ada citer best...aku orng first gi tanya....skarang aku tgh tunggu hari nak tgk citer dream high ngan you're beautiful...walaupun aku dah tgk citer you're beautiful tu dah abis  ,aku tetap nak tgk lagi...agaknya aku akn berubah lagi x???biar masa yg menentukannya....


dream high





you're beautiful

No comments:

Post a Comment